måndag 4 april 2011

Värmekyrkan..















Här är två bilder till från den grymma mässan och lokalen (tack Henka, eftersom Alejandro glömde kameran, dock hade han med sig allt annat jag bad plus gjorde smörgåsar till mig så det är lugnt Älskling, utan dig och dina föräldrars bil hade det inte alls blivit så här bra).

Det syns dessvärre inte att jag hade ett par klackar på mig, och dom stod jag troget i heeela dagen. Mina svarta favorit pumps, men dom är sköna så det gick också hur bra som helst. Tog mig en städ öl också lagom till att det stängde. Hade väl önskat att jag inte hade varit så trött som jag var när jag kom hem, så man hade tagit sig en liten utekväll som avrundning. Men istället hade jag en myskväll med min svärmor som hade bakat super-god bakelse/rulltårta. Inte fy skam det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar