måndag 18 april 2011

Shceisse. Försökte lindra lite bakfylle ångest och av någon anledning googlade jag bakfull.


Jag får bland annat lära mig att "Alkohol är en beroendeframkallande drog som påverkar det centrala nervsystemet..." och så vackert "Alkohol påverkar direkt magen, dina inälvor och tarmar. Detta kan skapa magsmärtor och kräkningar". Härligt, det känns genast MYCKET bättre.


Det enda positiva var att det låg även diverse andra fyllehistorier på den hemsidan, som definitivt var värre än min. Då kändes det bra igen.





Jag och Alma var i Lördags på lilla Amandas dop. Det var otroligt vackert ögonen tårades när Amandas mamma sjöng för henne i kyrkan. Jag tänkte tillbaka på Almas dop och var så imponerad. Det är så överväldigande att stå där uppe som det är ändå. När jag berömde henne efter dopet berättade hon att hon var mer tårögd den här gången än när hon sjöng på hennes nära släktings begravnig. Jag förstår det, det är svårt att förklara men det är så stort. Alla känslor bara svämmar över. (Klicka på etiketten dop för att läsa om vårat dop).


Efter det var jag lite trött på ännu en lördag där jag bara sitter i soffan. Så Alex fina vänner kom förbi med öl och cider och trevligt sällskap. Alex kusin var också i stan så hon och jag gick ut sen och Alex var hemma med Alma. Men hu vad klen jag var efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar