måndag 11 april 2011

21.29

Är på dåligt humör. Är trött på att man inte är en sån som hela tiden tycks lyckas med allt de tar sig an. Oavsett med vilken inställning jag går in i mina uppgifter blir jag aldrig bättre än näst bäst. Jag har alltid en förmåga att jämföra mig med dom som är bättre än mig (alla), eller snyggare för den delen (lika många). Kan ha ångest ibland hur jag framställer mig själv. Vill vara stark, trygg, rolig, sexig.. Men känner mig sällan som någon av ovanstående. Det var i alla fall längesen.
Jag vill så mycket mer känner inte att jag räcker till någonstans. Det är tur att dottern har ett sådant underbart leende att vem som helst smälter. Allra helst jag.

1 kommentar:

  1. Om det nu är någon tröst så är jag 100000 säker på att det är fler som känner precis på samma sätt, och det är ju så. Finns alltid nån som är bättre, vackrare, smartare, roligare, bättre på.... ja, allt! Det man får lita till är ATT man duger ändå, för det gör man, ALLTID! Kram och goda tankar till dig.

    SvaraRadera