fredag 25 mars 2011

15.58


Idag öppnade en Ben&Jerry glass kiosk här i Norrpan. Hur gott som helst, kön var lika lång under hela dagen. Vilken underbar solig dag att öppna på. Jag kände bara att jag ville hoppa in att jobba, hur skadad är man inte.

Jag ville bara hoppa in och hjälpa till att styra upp de stackars chockade arbetarna, verkade helt chockad att det gick så bra. Jag saknar mässan ibland alltså. Jag saknar tempot och problem lösningar i stress. Älskar att ha jobbat och känna "Fan de där gjorde jag bra". Ja ja, det kommer en tid för mig också. Fick ju jobba i måndags iaf.

Vi har varit på öppna förskolan idag, men som vanligt när det är fredag (syskonen är ledig från dagis) är det knökat med folk. Så jag orkade inte ens vara kvar tills det stängde. Dessvärre var det lika mycket folk på stan, man blir ju i chock när man är van att inte träffa folk alls. Det ekar i huvudet, nog för att jag gillar människor, men att få dela sittplats på caféer är ju inte kul heller. Eller fan det tycker jag visst. Men nu är det skönt att vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar