torsdag 31 mars 2011

14.52

"jag är så förbannat trött på allt tjat om sperman som går upp i hjärnan om killar inte har fått komma på länge. Jag säger mina >icke-komningar< äter sig inåt själen och jag blir deprimerad, lättirriterad, ja, jag krokar i alla möjligheter till tjafs. Jag är lika känslig som du, mannen (nu blir det en rap!). Den är stresskänslig, sårbar och jag har sedan länge avskaffat husfridsknullen. Jag >ställer aldrig upp<."

ur boken Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer.

Ja jag är väl sen, det blev jätte hypad när den kom så jag blev lite mättad. Men nu förstår jag varför. Jag gråter, ler och känner igen mig.

2 kommentarer:

  1. Ja, den boken är ju helt underbar! Mia är underbar! Klockren! Man känner verkligen igen sig.

    SvaraRadera
  2. Haller med foregoende Johanna :)

    SvaraRadera