tisdag 15 februari 2011

Snurrar i min skalle bl.a. Sova??

Vad är lycka? Är jag olycklig eftersom jag inte vet?

När insåg jag att hur du klär dig och för dig är en stor del i hur du blir bemött?

Är mitt liv tråkigt eller är det bara som jag gör det? Lär dig nya saker! Glöm inte din nyfikenhet och hunger!

När slutade jag vara den frihetskämpe med ett slags "jag gör vad fan jag vill" Driv? När gav jag upp allt jag tror på?

Hävdade idag att jag trodde på gud, han verkade chockad. Mannen verkade mest vilja ha någon slags diskussion. Avslutade samtalet med.

-Läser du bibeln?

-inte just nu..

-Det måste man göra!

Ok?? Vilken gud bestämde det? Tröttsamt...


Vart tog min trygghet och självkänsla vägen? Varför är det så viktigt vad andra tycker? Vem lever jag för? Kan man bli sårad för många gånger? Vänjer man sig någonsin? Kan man älska för mycket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar