torsdag 3 februari 2011


Åh, jag har alltid velat ha ett sånt där svall. Ge mig. Kan man aldrig vara nöjd.

Har väl hört att jag passar bättre i mörkt, men det är ju så vackert. Har så länge jag kan minnas varit fascinerad av vackra kvinnor. Har alltid tyckt att den vackraste konsten är nakna kvinnor. När jag flyttade hemifrån var nog en av de första jag hängde upp en tidig bild av Marilyn Monroe när hon ställde upp naken i playboy. Köper till och med fortfarande playboy för att titta på vackra bilder och kvinnor.

Missförstå mig rätt, jag vet att jag är hetero. Vet!! Men kvinnor är vackra att titta på.

Inte bara blondiner, men av någon anledning gillar jag blont. På mig. Så jag lär väl göra ett till försök och tillslut få klippa av mig det igen för att det sliter så mycket på håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar