tisdag 30 november 2010

Ni som inte var där missade något ;)



Åh det var så fint. Jag är så glad att vi bestämde oss för dop tillslut. Allt vart precis som jag hoppades, fast bättre. När Jenny sjöng höll jag på att börja storgråta. Alma skötte sig jättebra.
Man blir så varm i hjärtat när man märker hur alla bryr sig om en. Lägger ner tid och tanke på presenter. Detta är absolut en av de bästa dagar i mitt liv, med de personer som har format och gjort mig till den jag är idag fick vi äran att dela den med också. Vet inte hur jag kan utrycka min tacksamhet tillräckligt. Vet att vissa önskar de kunde vara där, jag vet det. Man kan inte alltid, jag förstår. Men oj vad jag älskar min familj och mina vänner!! Utan er hade jag inte varit någonting.
(tack Sandra för att du hade lagt ut bilder som jag kunde låna)

1 kommentar:

  1. Låter underbart Linda. Ni är jättefina på bilden och det ser ut att vara en vacker kyrka. O ja ...vi missade verkligen något.Jag hoppas presenten kommit fram iaf. Kram till er!

    Anneli

    SvaraRadera