söndag 26 september 2010

Nu har jag lite smått panik. Vi har förvisso inte skickat in alla papper. Men namnen.. Är Alma rätt... Eller vill jag och tycker jag att Nicole är bättre på henne. Gaah.. Alma kommer nog kännas rätt exotiskt om hon kommer utomlands så det är ju ett plus. Och ett namn växer ju med personen. Önskar dock att jag hade ett till henne som var helt perfekt. Annorlunda utan att vara konstigt. Typ Columbine. Vacker och kvinnligt, men ändå med aktoritet, ett sådant namn ville jag ge henne.

Har haft Tess och hennes bf här i helgen. De fick mig dock att inse hur mycket jag faktiskt saknar ett socialt liv. Nu är det dax för mig att hitta lite kompisar. Alltså inte Alex vänner (som är underbara, men ibland vill man snacka av sig om förhållandet och kanske inte låta någon komma ikläm) utan egna. Kände väl förut att jag har så många bra vänner och att ingen skulle kunna ersätta dom. Jag ville licksom inte vara social för att jag saknade dom jag lämnat så mycket. Men nu har jag väl insett att de gamla underbara finns alltid kvar och att det är alltid bättre att omge sig med bra människor. Får se hur det går, fick ångest när de åkte och kände mig ensammare än någonsin. Jobbigt att vara positiv och trevlig när man känner sig trött och tråkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar