torsdag 22 april 2010

20.07

Ja det var det. hmpf. Så speciellt var det nog inte. Men fan vad folk. Kände mig som en tappad höna. Men min man var så duktig, och stilig i sina arbetskläder. Men det var värt att åka dit iaf, och vi fick lite bra grejer i goodiebagen. Bla. en vatten spruta som jag faktiskt behövde men inte är så roligt att köpa. Sen en massa hundmat till råttan. Tack!

Som just nu är hos Alex underbara mamma och pappa eftersom jag av någon jävla anledning inte tål pälsdjur nu. Vilket i sin tur har fått mig att avsky katter. Kan absolut inte andas när dom är där jag är. Äckliga djur. Eller nakenkatterna är ju rätt häftiga.

Men åter till nyöppningen. Dagens citat kommer iaf från en liten alkis som befann sig i vimlet.




"Jävla moderater. Mycket vill ha mer.. jag med.. Alkohol!"




Jag kan ju säga att mina tankar inte var långt därifrån. Hade varit rätt mysigt att sätta sig en sväng i vinbaren och chillat. Men jag fick mig iaf en bakelse och kaffe. Fika satt på sin plats. På bilden är det Christian och söta Thea, men bilden gjorde dom inte av rättvisa. Så.





Vankade runt i slutet som en anka. Tur att man kan köra på att man är gravid i det läget. När man igentligen bara har jävligt ont i fötterna. Lite dumma klackar. Men vafan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar