torsdag 22 april 2010

14.41

Äntligen har min man fått köra igång sin grymma säljteknik igen. Han är i väg och förbereder butiken nu och ikväll så blir det vip biljetter och förhoppningsvis en massa nya spännande saker till mig. Jag är riktigt stolt.

Själv blir jag bara större och tröttare. Jag är halvduktig att komma ihåg järntabletterna så det är väl det som gör mig så trött. Hade varit trevligt att jobba, men jag har liksom fastnat här. Det är inte allt för många som anställer en gravid tjej som inte ens kan jobba sesongen ut. Så A-kassa för första gången i mitt liv. Blä.

Men vi hade lite tid tillsammans imorse iaf jag och min man. Så jag fick laga gröt åt honom och sen gick vi en vända på stan. När han sedan drog till jobbet så käkade jag lunch med Christian. Men nu mår jag inte bra alls. Mår så illa av friterat (kina/thai buffe).

Sen när jag kom hem och skulle slänga i tvätt var det såklart någon jävel som tagit tvätt tiden. Tänkte skriva en arg lapp. Men vart sen lite svennebanan och tänkte att "ja jag var ju en timme sen.." så jag bokade bara om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar