tisdag 26 oktober 2010

01.37

Den känliga ska ju sluta läsa typ nu.

Det gör fortfarande ont. Så jävla jävla sjukt ont. Ibland skriker jag till och med. Jag pratar om när jag bajsar. Hatar att vara bajsnödig för jag vet hur ont det kommer göra. Det rinner till och med blod ur sår som inte vill läka. Vet att jag borde boka tid för kontroll och ska dit snart. Fattar inte, ska det vara så här. Har väl fått hemoroider eller nått (ok det är väl inte riktigt så här, men fan det borde ju ha läkt i övrigt). Min mus är dock som innan, sjukt att man trycker ut en melon(typ, känns iaf som det) och att man läker ihop så bra.

1 kommentar:

  1. jo det kan det visst vara..H alltså.. men försök att tvätta, smörj och sådant varje dag..hehhe, vilket inlägg och "svar" det vart nu då.. Jaja, bajsa bör man...och det ska inte göra ont. Köp nån salva på apoteket. eller ring vårdcentralen.

    SvaraRadera