tisdag 20 juli 2010

12.40


Den är inte så liten längre. Tiden går så fort. Känns som det var nyss jag stod hos sköterskan och hon förklade för mig att de rosa strecken visade att jag var gravid. Minns att de andra alternativet aldrig riktigt kändes aktuellt, visst funderade man, och jobbigt var det. Men våran kid var det på något sätt redan. Ringde till min kära mamma för lite råd. Hon försökte hålla sig lugn men jag hörde hur glad hon blev, stöd och tips har vi fått hela tiden. Förvånad över hur många som har varit så glada och positiva till beslutet trots att jag var rädd för att berätta. Tack för det. Även fast man kanske tycker en annan sak så betyder det jätte mycket att höra alla "det går bra" och all hjälp. "längtar efter att få se vad det blir för skit unge" Det gör jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar