fredag 14 maj 2010

23.18

Var även på Yoga Advanced med Thea idag. Det var super trevligt. Men fan vad svårt det var med yoga, kände mig som ett kylskåp. Ingen balans och vig var jag ju verkligen inte.. Sen var jag faktiskt på min första ifk match ikväll också. Ja hur ska jag summera den. Intressant. Nu är jag själv hemma igen. Alex ska bara ta 2 öl. Vi vet ju hur den räkningen ligger.




Fick äntligen mina h/m grejer. Bla. den här fina Sonia Rykiel. Men fan vad jobbigt det är att man har bytt storlek och inte riktigt vet vad man har. Badräkten jag tänkte ha och simma i var jättefin, men fan vad tajt! En jättefin långklänning fick jag också. Den kommer jag bo i. Men hade missat överdelen till bikinin jag beställt. Så man fick ju inte vara helt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar