onsdag 1 juni 2011

Min mamma är bäst!

Lilla Mamma och Jag i Göteborg
Igår fyllde min mamma år, alltid i samband med morsdag. Ibland till och med på samma dag. Det är väl häftigt. Hon är bra häftig min mamma.
Det har jag alltid tyckt. Till och med när hon alltid var närvarande på ALLA våra klassfester på låg och mellanstadiet. Hon var lekledaren. Hon som såg till att det blev av. Det var hon som lärde oss sanning eller konsekvens.

Hon som kämpade i en isbacke med mig i vagnen ny inflyttad i norrland, upp kom hon. Trots att det inte fanns någon annan där att hjälpa till. För hon gav inte upp. Det gör hon aldrig, hon har en otrolig kämparglöd. En sådan som man önskar att man själv hade.

Hon ställer upp för andra och är otroligt godhjärtad. Men tar för den saken skull ingen skit, hård men rättvis. Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på henne. Vi har alltid väldigt roligt ihop, skrattar som vilka bästa vänner som helst. Respekterar och Älskar dig så otroligt mycket! Jag är så glad att just du är min mamma!

1 kommentar:

  1. anneli winsten1 juni 2011 kl. 21:13

    Tack min älskade dotter, det värmde ;) Älskar dig så otroligt mycket.

    SvaraRadera