lördag 15 januari 2011

23.49

Jag har ett litet problem. Eller problemet i sig är väl ganska vanligt, men orsaken vet jag väl inte riktigt. Jag har svårt att somna på kvällen, det är väl som sagt inte så ovanligt, man går igenom vad som har hänt eller ska hända.
Men jag kan inte sova för att jag längtar så mycket till nästa dag. Ni vet som när man var liten och längtade till sin födelsedag eller julafton, bubblande förväntning. Min favorit tid på dygnet är mornar över huvud taget, men eftersom jag inte somnar gör att jag istället för att vakna pigg och utvilad är jag döseg resten av dagen.
När sen kvällen kommer piggnar jag till och längtar till nästa dag. Ser fram emot att vakna bredvid en glad jänta, äta frukost (älskar frukost) med familjen och så vidare. Äh nu ska jag iaf försöka sova så att det blir morgon någon gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar